سوالات متداول

منظور از نسخه آفلاین و نسخه آنلاین چیه؟

نرم افزار هم به صورت آنلاین (تحت وب) قابل استفاده هست هم آفلاین (نصب روی کامپیوتر شما). مزیت نسخه آنلاین اینه که هر زمان که شما بخواید حتی خارج از محیط مجموعه، می تونید از نرم افزار استفاده کنید و یا وضعیت مجموعه تون رو بررسی کنید. اما نسخه آفلاین فقط داخل محیط مجموعه شما قابل استفاده ست.

ما شیوه محاسبه تعرفه مون یه مقداری متفاوت از جاهای دیگست. باید چیکار کنیم؟

نگران این موضوع نباشید. شیوه ها و فرمول های مختلفی جهت محاسبه تعرفه داخل نرم افزار تعریف شده. اگه با این فرمول ها به نتیجه دلخواه نرسیدید کافیه با ما تماس بگیرید و فرمول منحصر به فرد خودتون رو به ما بگید. در سریع ترین زمان ممکن اون رو داخل نرم افزار اعمال می کنیم.

آیا بعد از خرید نرم افزار، هزینه های دیگه ای هم باید پرداخت کنم؟

بعد از خرید، نرم افزار شما به مدت یک سال شامل گارانتی و خدمات ۲۴ ساعته هست. هر زمان احتیاج به کمک داشتید و یا سوالی براتون پیش اومد با ما تماس می گیرید و مشکل تون حل می کنیم.

در پایان هر سال می تونید پشتیبانی تون رو با شرکت ما تمدید کنید. هزینه پشتیبانی برای هر سال ۲۰% قیمت روز نرم افزار هست. بسته به نوع نسخه شما این مبلغ بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومن می تونه متغیر باشه. علاوه بر این ماژول ها و امکانات بیشتری هم داریم که اگه نیاز داشتید می تونید به صورت جداگونه خرید کنید و به نرم افزار تون اضافه کنید.

آیا روی گوشی هم نصب میشه؟ ما تو مجموعه کامپیوتر نداریم

نگران نباشید! هلی سافت اولین نرم افزار تخصصی خانه کودک هست که هم روی گوشی نصب میشه هم تبلت. و به راحتی می تونید از تمامی امکانات نرم افزار استفاده کنید.

تفاوت بین پیکج های طلایی، نقره ای و برنزی نرم افزار چیه؟

برای رفاه شما دوستان عزیز، امکانات نرم افزار رو به سه دسته تقسیم کردیم. نسبت به نیاز مجموعه تون یکی از پکیج ها رو بهتون معرفی می کنیم که هم بتونید بهترین استفاده رو بکنید هم تو هزینه هاتون صرفه جویی بشه.